Ei ole olemas inimest, kellel poleks kunagi muresid. Vahel on mured suured, vahel väikesed, kuid me ei pea olema oma muredega üksi, ükskõik kas tegu on suure või väikese murega. Ära jää kunagi oma murega üksi! Tule ja räägi ning küsi nõu. Tugispetsialistid on teile toeks. Nad ei räägi Sinu muret teistele ja ei hakka kellelegi arvustavaid hinnanguid andma või diagnoosima. Nad on lihtsalt inimesed, kellele oma muret jagada ja nõu küsida. Tugispetsialistid lähtuvad oma töös inimõigustest ja kutseeetikast. Sa saad neid usaldada! Tule ja räägi nendega!
Pöördu tugispetsialisti poole, kui:
Pöördu tugispetsialisti poole, kui:
Psühholoog Endla Lõkova tegeleb õpilastega (kab 317) kolmapäeviti kell 8.15-14.00.
Palume kohtumine eelnevalt kokku leppida.
Täpsem info: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., 5885 3610
Koolipsühholoogi töövaldkonda kuuluvad õpilase arengut mõjutavate tegurite hindamine (testimine, vaatlemine, intervjueerimine, hindamistulemuste analüüs, probleemide kaardistamine), nõustamine, konsulteerimine, koostöö lapsevanemate ja teiste spetsialistidega ning loengute läbiviimine õpilastele.
Logopeedilise õpiabi tundides osalevad need õpilased, kelle suulise ja/või kirjaliku kõne areng takistab õpilastel õppekava täitmist. Logopeedilise töö eesmärgiks ei ole õpilast järele aidata eesti keele ainekava täitmisel, vaid kujundada õpilasel verbaalsed eeldused eesti keele õppimiseks. Logopeed selgitab välja kõnepuuete ja eesti keeles esinevate raskuste põhjused ning vastavalt sellele planeerib individuaalse töö konkreetse õpilasega (rühmaga).
Logopeed-eripedagoog Carmen Kruška tegeleb õpilastega (kab 305) kolmapäeviti kell 8.15–14.00.
Palume kohtumine eelnevalt kokku leppida. Täpsem info: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., 5885 3611
Logopeedilise õpiabi tundides osalevad need õpilased, kelle suulise ja/või kirjaliku kõne areng takistab õpilastel õppekava täitmist. Logopeedilise töö eesmärgiks ei ole õpilast järele aidata eesti keele ainekava täitmisel, vaid kujundada õpilasel verbaalsed eeldused eesti keele õppimiseks. Logopeed selgitab välja kõnepuuete ja eesti keeles esinevate raskuste põhjused ning vastavalt sellele planeerib individuaalse töö konkreetse õpilasega (rühmaga).
Sotsiaalpedagoog Kristiina Värnik (tel nr 58840524, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.)
Sotsiaalpedagoogi töö eesmärk on isikute sotsiaalsete oskuste õpetamine, parendamine, erinevate sotsiaalsete ja toimetulekuprobleemide ennetamine ning leevendamine, tegutsemisvõime ja toimetuleku toetamine nii individuaal- kui võrgustikutöös pedagoogiliste vahenditega.
Hariduslike erivajadustega õpilaste õppe koordinaator Eneli Tamm
Täpsem info: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., 7666382
Palume kohtumine eelnevalt kokku leppida.
HEV koordinaatori ülesandeks haridusliku erivajadusega õpilase õppe ja arengu toetamiseks vajaliku koostöö korraldamine tugispetsialistide, andekate õpilaste juhendajate ja õpetajate vahel. Koordinaator toetab ja juhendab õpetajat haridusliku erivajaduse väljaselgitamisel ning teeb õpetajale, vanemale ja juhtkonnale ettepanekuid edaspidiseks pedagoogiliseks tööks, koolis pakutavate õpilase arengut toetavate meetmete rakendamiseks või täiendavate uuringute läbiviimiseks, tehes selleks koostööd õpetajate ja tugispetsialistidega.
Valga valla Tõlliste piirkonna lastekaitsespetsialist Maire Baumverk on Tõlliste piirkonna teeninduskeskuses (kooliga samas majas).
Palume kohtumine eelnevalt kokku leppida.
Täpsem info: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., 5819 0560
Lastekaitse spetsialisti töö eesmärk on kindlustada lapsele seadusega tagatud õiguste kaitse ja lapse heaolu lapsevanemate toetamise ning lapse kasvukeskkonna mõjutamise kaudu.